Dům dětí a mládeže Bílina

Úvodní strana > Zájmové kroužky > Články z kroužků >

Články z kroužků

Zápisné na kroužek o 200 Kč levnější

nabízíme všem, kteří zaplatí celoroční zápisné vyšší než 200 Kč u dvou kroužků. Tato výhoda je určena dětem předškolákům, školákům i studentům středních škol.

Aerobiková sezónu bude u konce

Blíží se konec školního roku a tím i konec soutěží aerobiku. V letošní sezóně naše družstva aerobiku Cipísek, Crazynky a Cvrček bodovala. Z každých závodů jsme odjížděli s medailemi. Nejúspěšnější družstvo letošní sezóny je skupina Crazynky a jejich ses...

Vystoupení na Reprezentačním plese města Bíliny

Skupina aerobiku Crazynky vystoupila v pátek 13. 1. 2017 na Reprezentačním plese města Bíliny. I když to byl pátek 13., tak vystoupení se vydařilo a naše malé Crazynky převlečené za černošky se moc líbily :)

STONOŽKA ve Vánočním domě Karlovy Vary

Kalendářní rok 2016 STONOŽKA zakončila pohádkovým výletem do Vánočního domu v Karlových Varech. Horká čokoláda, vánoční ozdoby a dekorace, všude plno medvídků :) Nedalo se nepodlehnout vánoční náladě... Příště nás čeká akce v Bílině, na zahr...

Kroužky v prosinci

končí v pátek - 16. prosince 2016. Od pondělí 19. do středy 21. prosince se můžete zúčastnit některé z našich akcí: http://www.ddmbilina.cz/akce/ V roce 2017 začínáme v úterý 3. ledna.

STONOŽKA v Hamleys Praha

Kouzelný svět Hamleys Praha :) tak to byl cíl výletu cestovatelského klubu STONOŽKA, v neděli 27.11.2016. Tentokrát jsme se vypravili na cestu vlakem, což pro některé bylo samotným zážitkem, a po malé procházce centrem Prahy, jsme dorazili do jediného Hamleys ve střední Evropě. Den jsme strávili zábav...

STONOŽKA ve Funparku Žirafa

1. letošní výlet cestovatelského klubu STONOŽKA se uskutečnil v pondělí 24.10.2016. Autobus dětí vyjel za zábavou, smíchem a radostí do jednoho z největších zábavních parků v ČR. Ve fotogalerii se můžete přesvědčit, že se dětem výlet líbil :) Další akcí STONOŽKY je v&yacut...

Pospěšte si s přihláškami!

.... některé kroužky jsou již obsazené! Plno má stolní tenis, Street dance, Nerf - přípravka i LEGO klub   :-(

REBELKY se loučily se školním rokem

Poslední akcí letošního školního roku pro REBELKY byla NOČNÍ PÁRTY z pátka na sobotu 3. - 4.6.2016. 50 REBELEK si užilo tu správnou dlouhou noc :) nechybělo tradiční líčení, česání a manikúra, navíc jsme pro děvčata zajistili bohatý raut, doplněn&...

AEROBIK - soutěžíme, závodíme, vystupujeme

Průběžně vás budeme informovat o činnosti našich aerobikových kroužků:) 21.05.2016 - Praha - https://www.youtube.com/watch?v=5EA2i-7nZ80&feature=share 21.05.2016 - Praha - https://www.youtube.com/watch?v=31HhpXhjEmY&feature=youtu.be 21.05.2016 - Praha - https://www.youtube.com/watch?v=sHWAHHh8Dnw 16.04.2016 - Kralupy nad Vltavou - https://www.youtube.com/watch?v=zu...

STONOŽKA na muzikále

Posledním výletem, tohoto školního roku, byla návštěva Kongresového centra v Praze, kde jsme shlédli rodinný muzikál Ať žijí duchové! Známé písničky, známé tváře a skvělá atmosféra, tak jsme strávili sobotní odpoledne. I přes komplikace, kter&e...

Národní finále Mladého programátora

Proběhlo v ZŠ v Hodkovicích nad Mohelkou 13. – 15.5.2016. Soutěž otevřely deváťáci scénkou na téma Karel IV., které se neslo celou soutěží. V zadání měli soutěžící jak příběh ze života našeho krále, tak i stavbu Karlova mostu. Zatímco porota...

Národní finále soutěže Baltie 2016

Bílinští Baltíci se s tím popasovali velmi dobře. Jakub Martinovský vyhrál v kat. žáků 4.-6. tř.  krásné druhé místo a postupuje do mezinárodního finále. Do finále v Polsku rovněž postupují programátoři z kategorie 6.-9. třída a to ...
zobrazit celý článek

VÍTĚZSTVÍ v soutěži o nejlepší rybí pokrm

Naši mladí rybáři, z kroužku Rybářská akademie, jsou velice úspěšní!!! Pod vedením Ing. Ivana Bílého, Ph.D. se děti naučily rybářský řád, tu správnou rybolovnou techniku, získaly rybářský lístek a dokonce se, s velikým úspěchem, zúčastn...

Zlato, stříbro i bronz pro Bílinu v MČR V KENDÓ

Letošní 15. Mistrovství České republiky v kendó se konalo v neděli 20. 3. 2016 v Hradci Králové. MČR se, každoročně, otevírá osmi nejlepším bojovníkům, resp. bojovnicím v kategoriích smíšená, ženy a junioři (smíšená). V kategorii tým...

STONOŽKA v Laser aréně

Správnou zábavu jsme si, s dětmi z klubu STONOŽKA, užívali v největší Laser aréně v ČR v Mostě. Hráli jsme v týmech i jednotlivcích a ani se nám nechtělo domů. Cestou na vlak jsme se došli posilnit do "mekáče" a pak hurá na vlak:) V květnu si zajedeme na výlet do Prahy, na pohádkový m...

STONOŽKA v Muzeu Lega

Březen - za kamna vlezem :) To v žádném případě neplatí pro náš cestovatelský klub STONOŽKA!!!  My jsme vyrazili do Prahy, do největšího muzea Lega na světě, kde jsme si prohlédli vystavené exponáty, pohráli si v herně a také si zakoupili stavebnici Lega. Dubn...

Aerobik v DDM

Další aerobiková sezóna začíná a naše družstva Caviky, Cvrček, Crazynky a Cipísek se pilně připravují na soutěže. Družstva mají za sebou svá první vystoupení na Plese DDM a MDŽ, kde si své sestavy vyzkoušely před obecenstvem. První závody nás čekají o prvním v...

STONOŽKA ve Světě záchranářů

V pondělí 16.11.2015 jsme, s členy kroužku STONOŽKA, vyrazili na výlet do nově otevřeného centra zdraví a bezpečí - městečka SVĚT ZÁCHRANÁŘŮ. Počasí nám přálo, sluníčko nás hřálo a dětičky se dozvěděly plno zajímavých informací, se kterými jistě seznámily i sv&e...

STONOŽKA v televizi

V průběhu jarních prázdnin, ve čtvrtek 4. 2. 2016, vyjely děti z kroužku STONOŽKA na výlet do Prahy. Tentokrát jsme navštívili filmové ateliéry na Barrandově. Děti si vše důkladně prohlédly a měly i spoustu všetečných otázek, na které hravě odpovídal zkušený průvodce. Př&iac...

Maskot pro STONOŽKU

Lednová schůzka kroužku STONOŽKA byla věnována vyrábění maskota. A jistě uhádnete, že tím pravým je STONOŽKA :) děti vyráběly podle vlastní fantazie a sami posuďte, jak se jim to povedlo... V únoru nás čeká výlet - FILMOVÝ DEN DNŮ aneb jedeme do televize!

STONOŽKA v Tropical Islands

Těsně před vánočními svátky, v úterý 22.12.2015, jsme, se STONOŽKOU, vyjeli na celodenní výlet do tropického ráje - TROPICAL ISLANDS. Ráno v 6:00 hodin jsme vyrazili na cestu a v 9:30 hodin jsme se už koupali. Výlet se vydařil (prohlédněte si VIDEO Z VÝLETU) a všichni se těš&iacu...

Otevíráme nové kroužky!!!

Připravili jsme pro vás tyto nové kroužky :- ) Kutil, Malý vědec, Přírodovědný, papírový modelář, Cestovatelský klub Stonožka, Rebelky - klub pro dívky

Další pohárová umístění bílinského aerobiku

V domě dětí a mládeže působí tři kroužky aerobiku. Aerobik poctivě trénují již ti nejmenší. V  kroužku Cipísek máme celkem 15 holčiček. Na letošní sezónu jsme si připravili závodní sestavu Klauní holčičky. Naše holky se moc na závody těší a samozře...

Aerobiková sezóna zahájena

Fotogalerie na: http://veraryjackova.rajce.idnes.cz/ Aerobik Cipísek Aerobik Cvrček Aerobik Caviky

Velikonoční zajíček navštívil malé aerobičky

Velikonoční nadílka proběhla o týden dříve. Ty nejmenší z kroužku aerobiku Cipísek navštívil velikonoční zajíček a slepička. Každý dostal sladkou odměnu. Děti si užily krásné odpoledne a zajíčkovi ukázaly co už vše umí :) Fotogalerie na: http://veraryjacko...

Jana Ziegelheimová opět zvítězila na MČR v Praze

13. mistrovství České republiky v kendó proběhlo o uplynulém víkendu v Praze. Pod patronací České federace kendó ho pořádal pražský oddíl SanDóMon. Mistrovství České republiky (MČR) je vyvrcholením celé loňské sezóny 2014,  jejímž průběhu sb&ia...

Florbalisté z DDM sbírali zkušenosti v Oseku

V sobotu 14. Února zamířili mladí florbalisté z bílinského Domu dětí do Oseka do zdejší základní školy na turnaj pořádaný Domem dětí v Oseku. Zde postupně změřili síly s dětmi z týmu DDM Duchcov, DDM Teplice, Vipers Most a DDM Osek. B&iacut...
zobrazit celý článek

Pro všechny zájemce, kteří se ještě chtějí přihlásit do kroužků

máme tuto informaci: Nejprve zjistěte, zda je ve vámi vybraném kroužku volno - telefonicky: 417 821 577, 774 821 111, nebo elektronickou poštou: recepce@ddmbilina.cz . Pokud ano, tak stačí vypsat přihlášku, zaplatit zápisné ( od 1. ledna 2015 vypočítáme poměrnou část, od 1. února poloviční č&a...

Zájmové kroužky se o vánočních prázdninách neschází

Posledním dnem v tomto kalendářním roce, kdy je DDM otevřen je pátek 19. prosince 2014. Pravidelná činnost začne opět v pondělí 5. ledna 2015.

Znovu do lavic

V úterý 2. prosince jsme otevřeli další z kurzů "Internet pro seniory".  Naučíme se používat e-mailovou schránku, podle zájmu si lze zřídit účet na Skype, ICQ nebo na některé ze sociálních sítí. Senioři zvyklí na psací stroj se u nás naučí pracovat s textov...

PROČ se stát DÁRCEM DDM BÍLINA:

1. Věnováním finančního či věcného daru můžete u nás zviditelnit svoji firmu. 2. Je to pro Vás levná a účinná forma prezentace. 3. Na základě uzavřené darovací smlouvy si můžete snížit daňový základ. Výtah z daňové legislativy: Poskytnutí daru je podle §...

Jumping

JUMPING  - trampolíny Jumping je sportovní aktivita pro děti, mládež i dospělé.   JUMPING PRO DĚTI   Cvičení plné zábavy a písniček probíhá za doprovodu skvělé hudby a samozřejmě skákání na trampolíně. Cílem cvičení je vy...
zobrazit celý článek

Jak využít splátkový kalendář...

V případě, že potřebujete rozložit úplatu za zájmový kroužek, využijte tento dokument: Zdroj obrázku: http://zena.centrum.cz/deti/zajimavosti/clanek.phtml?id=767511

Největší zájem v novém školním roce

je o tyto kroužky: BALETNÍ ŠKOLIČKA AEROBIK CIPÍSEK JUMPING PRO DĚTI DĚTSKÁ VÝTVARNÁ DÍLNA PRO NEJMENŠÍ AEROBIK CVRČEK AEROBIK FITNESS - MLADŠÍ DĚTI BALET 1 DĚTSKÉ ZUMBOVÁNÍ TANEČNÍ MIX - POKROČILÍ VÝTVARNÝ KRURZ - POKROČILÍ Přijďte si vybra...

Přehled zájmových kroužků na školní rok 2014/2015

Ve školním roce 2014/2015 máme pro vás připraveny tyto kroužky: (Čas schůzek může být upraven. Pokud by vám nevyhovoval, vrátíme vám již zaplacenou platbu.)

Jak si zajistit již v létě místo v kroužcích

v novém školním roce? Přijďte se přihlásit již v červnu! Od pátku 13. června přijímáme v recepci DDM Bílina přihlášky do všech kroužků, klubů a kurzů - od tohoto data bude také aktualizována nabídka našem webu. Plakátek s přehledem všech kroužků v novém školn&...

Výtvarná skupina

Výtvarná skupina "Color Art" DDM Bílina vznikla v tomto školním roce a již slaví velké úspěchy. Její členové se umístili na prvních místech ve výtvarné části soutěže Bořeňská čarodějnice, v květnu vystavovali v nákupním centru Olympia Teplice společně s fot...

Další medailová umístění aerobiku

Další medailová umístění aerobiku  V domě dětí a mládeže působí tři kroužky aerobiku. Aerobik poctivě trénují již ti nejmenší. V tomto kroužku máme celkem 23 holčiček. Na letošní sezónu jsme si připravili závodní sestavu Country holky. Naše hol...

Aerobiková sezóna zahájena

Aerobiková sezóna zahájena Koncem března a začátkem dubna se obě družstva z DDM Bílina Cvrček a Caviky zúčastnila svých prvních zvodů v Lounech, Kralupech nad Vltavou a Nymburku. Byla to první příležitost, kde naše děti mohly ukázat své nové závodní se...

Mladí florbalisté z DDM zamířili do Oseka

V sobotu 8. února pořádal DDM Osek florbalový turnaj pro děti ve věku do 10 let. Na tento turnaj vyslal Dům dětí a mládeže v Bílině dva týmy – DDM Bílina Orange a DDM Bílina green.  Celkem se turnaje účastnilo šest týmů – DDM Osek I, DDM Osek II, DDM Teplice, DDM Duchcov a již z...
zobrazit celý článek

Jumping - sportovní kroužek pro děti, mládež i dospělé

JUMPING – nový sportovní kroužek v DDM Bílina Jumping je nová sportovní aktivita pro děti, mládež i dospělé. Tento sport se provozuje na speciálních trampolínách s řidítky. JUMPING PRO DĚTI Cvičení plné zábavy a písniček probíhá za doprovodu skvě...

Jumping pro děti 2

Pro velký zájem jsme otevřeli druhý kroužek - Jumpingu pro děti 2. Na vaše děti se budeme těšit každou středu od 15:00-16:00 hodin v tělocvičně DDM, kde bude pro každé dítě připravena vlastní trampolínka. Zájmový kroužek stojí 800 Kč na školní rok. Děti si užijí mnoho legrace a zábavy.&n...

Květnové úterky v DDM Bílina

Zveme všechny malé cukráře a cukrářky na květnové úterní schůzky v CUKRÁRNĚ U MILUŠKY. Začínáme v 15:30 a končíme mezi v 17:00 hodin. Týden před konáním cukrárny si v recepci DDM Bílina zaplatíte 45,-Kč. Na kroužek si přinesete zástěru a přezůvky, menš&ia...

Jablečné koláče z Cukrárny u Milušky

voněly v úterý 12. února 2013 po celém bílinském domečku.  Děvčatům  z tohoto kroužku se opravdu povedla!

Velikonoční zajíček navštívil děti z kroužku aerobiku

Velikonoční nadílka proběhla o týden dříve. Ty nejmenší z kroužku aerobiku navštívil velikonoční zajíček. Každý dostal sladkou odměnu a zajíček si vyslechl spostu písniček a básniček. Děti si užily krásné odpoledne a nakonec besídky ukázaly rodičům co se naučily. ...

Kroužek scrapbooking

Kroužek scrapbookingu se schází pravidelně každou středu v 16:00 hodin. Je určen pro všechny tvořivé děti od první třídy. Na kroužku vyrábíme přání všeho druhu a různé papírové výrobky. Naposledy jsme vyráběli přání s ptáčkem. Podívejte se, jak se nám p...